Usein kysytyt kysymykset

Toimitus

Kauanko toimitus kestää?

 1 - 4 arkipäivää. Tilaukset postitetaan pääsääntöisesti samana tai seuraavana päivänä. Tämän jälkeen tilauksen kesto riippuu postinkulun nopeudesta. Yleensä posti toimitaa tilauksen perille 1 - 2 päivässä. 

 

Entä jos paketti varastetaan, häviää tai rikkoituu toimituksessa?

Emme anna asiakkaidemme hävitä euroakaan toimitusketjun / postin virheiden vuoksi. Jos toimitusta ei kuulu 10 päivää tilauksen tekemisestä tai se saapuu rikkinäisenä, ole yhteydessä asiakaspalvelu@aatelikello.fi, niin lähetämme tuotteen uudestaan. 

Ennakkotilatun tuotteen toimitus

Kun tuote on loppuunmyyty varastostamme, on se edelleen tilattavissa ennakkoon. Tuotteen loppuessa varastostamme, on yleensä seuraava erä jo tulossa. Tilaamalla ennakkoon, varaat itsellesi tuotteen saapuvasta erästä, ja se lähetetään osoitteeseesi heti kun uusi erä saapuu.

Joissakin tapauksissa ennakkotilattu tuote lähetetään suoraan valmistajalta osoitteeseesi. 

Ennakkotilatuissa tuotteissa toimitusaika on 1 - 5 viikkoa. 

 

Palautukset ja rahat takaisin takuu

Tuote saapui mutta tulin katumapäälle, kuinka toimin?

Laita sähköpostia asiakaspalvelu@aatelikello.fi aloittaaksesi palautusprosessin!

Rakastamme kellojamme ja haluamme että niin teet sinäkin! Emme siis halua yhtään ostokseensa tyytymätöntä asiakasta. 30 päivän sisällä toimituksesta palauttamistasi tuotteista maksamme rahasi takaisin 100%. 

Rahojen palautuksen ehtona on, että postitat ostamasi tuotteen ehjänä, alkuperäispakkauksessaan ja hyvin pakattuna osoitteeseen:

Aatelikello

Kavallinmäki 17

02710 Espoo

Liitä tilauksesi numero palautukseen, löydät sen sinulle saapuneesta sähköpostista.

Huom: palautuksen postituskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

 

Tilauksen muutokset ja peruutukset

Kun olet lähettänyt tilauksesi, siihen ei voi tehdä muutoksia tai peruutusta 1 tuntia pidemmän ajan jälkeen. Tilatessasi tuotetta, tarkista kahteen tai kolmeen kertaan että tuote, sen malli ja väri sekä osoitetietosi ovat oikein. Emme vastaa vahingossa väärän värisenä tilatusta tuotteesta tai väärään osoitteeseen lähetetyistä tuotteista.

Jos huomaat heti tilauksen jälkeen saamastasi vahvistusviestistä että tilauksessa oli virhe, ota yhteyttä asiakaspalvelu@aatelikello.fi.

 

Maksaminen

Mitä maksutapoja hyväksytte?

Luottokortit ja verkkopankki. Maksut tapahtuvat suojatun yhteyden yli, joten tietosi ovat turvassa. Aatelikello ei näe luottokorttisi tietoja, vaan maksuliikenne ohjataan kolmennen osapuolen (stripe.com) kautta. Verkkopankkimaksuista vastaa Paytrail (entinen Suomen Verkkomaksut).

Mihin maksatte verot?

Vaikka tuotevalikoimamme tulee pääosin aasiasta, olemme suomalainen yritys joka maksaa veronsa 100% suomeen. 

Yritys toimii y-tunnuksen 2622173-3 aputoiminimellä.

 

Kysymykset joihin ei vastattu yllä

Jos mieltäsi jäi askarruttamaan jokin kysymys, johon et löytänyt vastausta, ota yhteyttä asiakaspalvelu@aatelikello.fi tai soita 0503692747. Jos emme ehdi vastaamaan, jätä viesti niin soitamme takaisin.